Monday, May 18, 2009

DREAMS OF YOU..

hari ini otak rasa blur just because my boss got newborn baby...patutnya aku happy kan tp sebaliknya..kerana aku perlu memegang tanggungjawab beliau sepanjang beliau cuti..hikhik..ada klik satu unit pon macam tak boleh pkai..isk2..ssshhhhh..biralah rahsia...

bila dah bosan dan otak serabut mulalah teringatkan si dia kat atas ni..huhu..ni zaman pipi kempis nih..skrg dah tembam ckit hasil jagaan aku yg dah msk 2 tahun setengah ni..huhuhu...if i did a great job hubyyy?????...

thanks a lot coz always with me...
terima kasih kerana selalu membantu zaujah mu ini dalam apa jua urusan rumahtangga..
melayan karenah zaujah mu dan si kecik itu dengan penuh kesabaran..
balik kerja uruskan fatihah..
malam-malam buai fatihah di kala ummi nya dah di buai oleh lene..
bila fatihah menangis di layan nya si kecik itu..
bila fatihah poo-poo..di tukarnya diapers walaupun kadangkala menguji kesabaran ummi nya ini..huhu..

penat menguruskan fatihah bantu pula zaujah mu di dapur..
kelentang kelengkung bunyi..
BIARLAH..bisik hati ini..asalkan dia sudi membantu ku...
TERIMA KASIH ZAUJUN KU...
TERIMA KASIH KERANA SUDI BERSAMA-SAMA KU DALAM MENGEMUDI NAKHODA BAHAGIA INI...

2 comments:

Cahaya said...

alahai ko ni suka sangat menyingkap kenangan silam tau...
Zaujun dan Zaujah..erm..mcm ada bingkisan yg melibatkn aku gak kn..
xpelah..wish both of u happy forever....

dynnur said...

ALAHAI...ade bingkisan lame je nyah..al-Quran yg kite beli same dulu tuh..aku warne merah, ko warne hijau..adakah ia masih dlm simpanan 'nya'..tp dlm rasa hati yg berbeza..ape pon THANK U COZ SLALU SUPPORT KAMI..hikhik..